Syllable Forum Index Syllable
Syllable Forums

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

¿compatible con macbook?

Post new topic   Reply to topic    Syllable Forum Index -> Español
View previous topic :: View next topic  
Author Message
DwLinuxero

PostPosted: Thu Jul 15, 2010 2:57 pm    Post subject: ¿compatible con macbook? Reply with quote

Tengo un macbook felizmente usando guadalinex Smile, pero como me gusta probar nuevos S.o me gustaría probar esta alternativa,Razz ¿en que se basa?,Confused.
¿Es un linux, BeOS o otro Unix?. Confused.
Mi gran preocupación sería la wifi broadcom bcm4328 que no creo que sea compatible, en linux usa el driver broadcom-wl.Confused
Luego el otro caso que me preocupa es que pueda navegar por las redes bonjour de apple, en linux usa el avahi-daemon y asi caso resuelto Razz ¿que pasa con este S.o con ese tema?.
Y por ultimo un par de cosas, el adaptador miniDVI ¿tiene soporte?, ¿Y la canon ip 1600 pixma?.
Si esto es asi que si, igual me animo y lo pruebo.
Lo ultimo que se me olvidaba ¿que tal el soporte en portátiles macbook con los ventiladores?

Saludos Cool
Back to top
View user's profile Send private message
Kaj
The Knights of Syllable

PostPosted: Thu Jul 15, 2010 4:13 pm    Post subject: Reply with quote

Sorry, Syllable Desktop should basically be able to run on an Apple with an Intel processor if it could boot on it, but it's not able to boot on them yet. That's because it is its own operating system from the ground up, including the boot procedure.

You could try Syllable Server if you have an Intel Mac, but that is still very limited.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
DwLinuxero

PostPosted: Fri Jul 16, 2010 2:54 am    Post subject: No me entero de NADA, responder en ESPAÑOL Reply with quote

[quote="Kaj"]Sorry, Syllable Desktop should basically be able to run on an Apple with an Intel processor if it could boot on it, but it's not able to boot on them yet. That's because it is its own operating system from the ground up, including the boot procedure.

You could try Syllable Server if you have an Intel Mac, but that is still very limited.[/quote]

Perdon, me he metido en un foro en SPANISH (osea en español), una cosa es que en youtube te contesten en ingles Crying or Very sad , y otra muy distinta es que en un foro de español te contesten en ingles, no me entero de nada Evil or Very Mad, por tanto la respuesta no me sirve, para futuros foristas. SOLO RESPUESTAS EN ESPAÑOL NO EN INGLES NI OTRO IDIOMA.
Por otro lado, no me habeís dicho en que se basa este S.o, pero por lo poco de ingles que se me das a entender que no es compatible con el macbook, una pena.
Saludos Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Syllable Forum Index -> Español All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum